Skip to content

Filip Miłuński w klasie 2c

Styczeń 20, 2014

Obrazek

Na przedostatnich zajęciach, Jurek Zambrowski z fundacji Rozwiń Się, z którym gramy co piątek w gry planszowe powiedział, że za tydzień przyjedzie do nas na testy gier Granna. Pomyślałem, że to ciekawe. Ja sam grałem już w prototypy i zastanawiałem się jak przyjmą takie zadanie dzieciaki.

Nastał piątek 17 stycznia. Na gry jak zwykle przyszedł Jurek, a z nim Filip Miłuński- twórca takich gier jak Magnum Sal, Mare Balticum, Mali Powstańcy czy Słowostwory.

Przedstawił się i opowiedział o sobie, ale przyszedł do nas jako pracownik Granny. Testowaliśmy gry. Jedna z nich to Pick a Pig, którą wydawnictwo już w kwietniu wyda w Polsce. Opisywałem już na blogu grę z tej serii – Pick a Polar Bear. Dzieciom bardzo się podobała. Nie zdziwiło mnie to i wróżę spory sukces tego tytułu na polskim rynku. O drugiej testowanej grze mogę tylko powiedzieć, że nie miała ilustracji. Bardzo dobrze radziły sobie dzieciaki z rozgrywką na takim czystym schemacie. Gra strategiczna i wygrał nasz najlepszy matematyk, czyli Patryk. Gra podobała się wszystkim, a wymyślił ją znany bloger i autor już kilku gier Łukasz Woźniak.

Czas szybko minął. Dzieci były bardzo zadowolone ze spotkania. Zadawały mi później wiele pytań. Oglądaliśmy gry Filipa. W następnym tygodniu Jurek będzie prowadził gry w innej klasie.

Moja klasa ustaliła, że chce gry w piątek i ja mam je prowadzić.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

 Czarek 

From → Uncategorized

Dodaj komentarz

Skomentuj

