Skip to content

Nominacje do nagrody Spiel des Jahres 2014

Maj 18, 2014

Obrazek

W poniedziałek 19 maja zostanie ogłoszona lista gier, z której  zostanie wybrana gra roku w Niemczech.

Z tej okazji ja też publikuję listę gier, które zrobiły na mnie wrażenie w tym roku.

 

Kategoria ogólna:

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Love Letter              Steam Park                    Coal Baron                    Splendaor               Port Royal               CV

 

Kategoria zaawansowane:

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Rusian Railroads    Concordia         Spyrium                  Lewis & Clark

Podobało mi się jeszcze kilka gier, ale nie spełniają wymogów konkursu. Nie grałem w Rusian Railroads , ale czuję, że ta gra będzie wysoko. Resztę przedstawionych gier znam dobrze. Najwyżej cenię Splendor i Concordię.

W gry z pierwszej kategorii spokojnie mogą grać dzieci z podstawówki. O grach dla młodszych dzieci nie mam najmniejszego pojęcia, ale będę śledził listę Spiel des Jahres, bo pojawiają się tam znakomite tytuły dla tej grupy wiekowej.

Czarek

 

From → Uncategorized

Dodaj komentarz

Skomentuj

